Web Content Viewer
Регистриране на меценатите
Какво представлява услугата
Описание
Регистриране на меценатите
- Правно основание
- Закон за меценатството - чл. 6, ал. 1, т. 2
- Какво е необходимо да приготвя предварително
Меценатите подават до министъра на културата или определено от него длъжностно лице от състава на министерството заявление за вписване в регистъра по образец съгласно приложение № 1.
Към заявлението се прилагат:
1. решението за първоначална съдебна регистрация и удостоверение за актуално състояние;
2. вътрешни правила за осъществяване на дейността по чл. 12 от закона за меценатството.
Образци на документи
Възможни начини за заявяване
- Описание на електронно заявяване
Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
- Вход в Моето пространство (egov.bg).
- Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
- Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
- Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителят в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете полетата във формата.
- След попълване на полетата подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката .
- След приключване, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата за Сигурно електронно връчване към Министерство на културата.
- Такси и срокове за предоставяне на услугата
Срок за предоставяне на услугата
7-дневен
Такси
Не се заплаща за услугата
- Резултат от услугата
Описание
Уведомление за вписване в регистъра на меценатите
Кой издава резултата от услугата
Министър на културата
Как ще получа резултата
+ Административни звена, предоставящи услугата
- Допълнителна информация
Доставчик на услугата
Идентификатор: 80
Кой може да предостави информация за услугата
Дирекция "Административно обсужване и човешки ресурси"
Допълнителни данни за услугата
Вътрешно административна услуга: Не
Последна актуализация: 10.07.2024 г.